«Дій!», — так полюбляв казати засновник нашої компанії, д-р Фрідріх Юнгхайнріх. Цей девіз є віддзеркаленням нашої теперішньої корпоративної культури й нашого підходу до сервісу: тільки той, хто діє, бере на себе відповідальність — за своїх клієнтів і за самого себе.
Д-р Фрідріх Юнгхайнріх побудував нашу компанію на справжньому партнерстві та лояльності. Ці цінності дотепер актуальні та мають найвищий пріоритет. Про кого б не йшлося — про клієнта, постачальника чи працівника: Jungheinrich прагне підтримувати довгострокові, стабільні й прозорі відносини. Підтримувати їх допомагає широкий вибір гнучких та індивідуальних сервісних послуг і рішень, з яких ви можете вибрати саме ті, що вам потрібні.
Наразі ми забезпечуємо 98% постачання запасних частин за добу у межах Європи. Цей показник є еталоном для нашої галузі. У нашій мережі сервісних центрів по всьому світі працює понад 4700 кваліфікованих інженерів. Завдяки цьому наш фахівець може приїхати на ваш об’єкт у найкоротші строки, де б ви не знаходилися.
Окрім обслуговування машин і обладнання ми пропонуємо підтримку й консультації з питань аналізу поточного стану та оптимізації логістики (наприклад, потоку матеріалів, керування парком машин чи складською системою).
Ви завжди можете бути впевнені: незалежно від розміру вашої компанії Jungheinrich надасть вам саме ті сервісні послуги, які потрібні саме вам для досягнення успіху. У будь-якій точці світу і з дотриманням високих стандартів якості.
Сервіс це значно більше ніж послуги.
Є запитання?