Jungheinrich представив нову стратегічну структуру на наступні п’ять років. За допомогою Стратегії 2030+ компанія прагне розвинути свої глибокі традиції та великий потенціал, перетворившись на ще потужнішого глобального партнера для клієнтів, надаючи рішення виняткової цінності.
У межах реалізації стратегічного плану Група ставить за мету досягти виручки у 10 мільярдів євро та рентабельності EBIT ROS у 10% на органічній основі до 2030 року. Спираючись на сильний бізнес у Європі, ключовими напрямами дій для Jungheinrich стануть подальша глобальна експансія з фокусом на Північну Америку та Азійсько-Тихоокеанський регіон (APAC), значне зростання та інновації в галузі автоматизації складів, а також розширення портфеля продукції в сегмент Mid-Tech навантажувачів. Крім того, компанія продовжить трансформацію бізнесу через ініціативи з підвищення продуктивності та сталого розвитку.
Компанія очікує, що ключові чинники ринку залишатимуться сприятливими навіть у періоди геополітичної нестабільності: попит на рішення для внутрішньої логістики, зокрема в сфері автоматизації складів, продовжить зростати. Очікується, що цей сегмент зростатиме в середньому на 8% щороку протягом наступних п’яти років. Jungheinrich упевнений, що стратегічні ініціативи дозволять йому випереджати ринок.
Д-р Ларс Бжоска, голова правління Jungheinrich AG:
«Уся команда Jungheinrich із пристрастю підтримує наших клієнтів, щоб вони могли виконувати свої зобов’язання перед своїми замовниками. Завдяки цьому ми вже зміцнили наші позиції за останні роки. Тепер ми маємо намір досягти подальшого значного зростання у глобальному масштабі завдяки Стратегії 2030+. У конкурентному середовищі ми хочемо і повинні зростати ще швидше й бути прибутковішими. З огляду на очікуване загальне зростання ринку та ретельне виконання наших стратегічних ініціатив, ми впевнені, що досягнемо поставлених цілей».
Як компанія з високим рівнем генерування грошових потоків, Jungheinrich прагне досягти середнього коефіцієнта конверсії грошових потоків понад 80% у межах терміну реалізації стратегії. Також компанія визначає чіткі пріоритети в розподілі капіталу на середньострокову перспективу. Злиття та поглинання відіграватимуть важливу роль у забезпеченні додаткового глобального зростання, з акцентом на потенційні придбання в галузі автоматизації та в регіонах Північної Америки та APAC. У рамках Стратегії 2030+ Jungheinrich також підтверджує прихильність до сталої дивідендної політики.
Д-р Фолькер Хюс, фінансовий директор Jungheinrich AG:
«Для Jungheinrich Стратегія 2030+ означає подальший поступ уперед і забезпечення успіху у майбутньому. Ми маємо міцний фінансовий профіль і достатню фінансову гнучкість для підтримки наших ініціатив зі зростання. У цьому контексті придбання відіграватимуть ключову роль у нашій середньостроковій стратегії, зокрема у глобальній експансії та розвитку напрямку автоматизації».
Міцна основа для використання майбутніх можливостей
За останні роки Jungheinrich продемонстрував стабільне зростання: суттєво збільшив виручку та майже вдвічі підвищив EBIT з 2020 року. Компанія успішно реалізувала попередню багаторічну стратегію (Strategy 2025+) і досягла важливих етапів, зокрема придбала Storage Solutions у США, а також спеціалістів із програмного забезпечення та робототехніки arculus і Magazino. Компанія також отримала переваги від зростання попиту на компактні навантажувачі POWERLiNE та запустила інноваційні флагманські проєкти у сфері автоматизації.
Цей міцний фундамент ставить Jungheinrich у вигідне становище для використання можливостей на перспективному світовому ринку логістичних рішень. Водночас компанія має відповісти на виклики в умовах зростаючої конкуренції. Тому Jungheinrich прагне прискорити зростання та покращити прибутковість за чотирма стратегічними напрямами Стратегії 2030+.
Глобальна експансія в Північній Америці та Азійсько-Тихоокеанському регіоні
Щоб стати ще більш глобальною компанією, Jungheinrich зосередиться на подальшому розширенні присутності в Північній Америці та APAC. У Північній Америці планується нарощення частки ринку промислових навантажувачів, а також розвиток автоматизації та складського обладнання, наприклад, на основі платформи Storage Solutions. У регіоні APAC компанія має намір розвиватися на наявних ринках і виходити на нові обрані ринки. Також планується розширення каналів збуту через дилерів та онлайн-платформи, а також створення регіонального хабу та центрів бізнес-послуг для APAC. Компанія планує за допомогою M&A залучити додатково понад 1 мільярд євро поза межами Європи на додачу до органічного зростання.
Задоволення потреб клієнтів у сфері автоматизації
Для створення складів, готових до майбутнього, клієнти дедалі більше потребують інтегрованих рішень, які поєднують навантажувачі, мобільних роботів та автоматизовані системи зберігання й відбору (ASRS) у єдине, ефективне та зручне рішення. Jungheinrich має унікальну позицію — надає всі продукти та послуги в рамках комплексних рішень з одного джерела та під єдиним брендом. Компанія вже реалізувала складні передові рішення, які демонструють значний потенціал автоматизації. Наприклад, використання мобільного робота SOTO на виробництві MAN та застосування вузькопрохідного навантажувача EKXa разом із роботом arculee S на підприємстві Prodrive Technology.
Підхід Jungheinrich до автоматизації базується на трьох стовпах:
Найкращий у класі портфель рішень для зберігання та транспортування матеріалів
Повністю інтегроване програмне забезпечення, що з’єднує різні елементи матеріального потоку
Першокласний сервіс і підтримка для забезпечення безперервної роботи 24/7
У сфері M&A компанія зосередиться на технологічних інноваціях, програмному забезпеченні та мобільних роботах, що легко інтегруються у повністю підключену систему.
Розширення портфеля з глобальною пропозицією Mid-Tech навантажувачів
Jungheinrich прагне пропонувати відповідну техніку для кожного клієнта завдяки повному асортименту навантажувачів. Нещодавно компанія зробила важливий стратегічний крок — представила новий бренд у сегменті Mid-Tech під назвою “AntON by Jungheinrich”. Стратегічне партнерство з EP Equipment дозволить доповнити наявний асортимент високотехнологічних машин привабливою пропозицією у середньотехнологічному сегменті.
Окрім цього, нещодавно створений венчурний підрозділ компанії Uplift Ventures займатиметься розвитком інноваційних стартапів і вкладенням у перспективні компанії поза межами основного бізнесу. Крім того, Jungheinrich уклав стратегічне партнерство з Merantix для просування рішень на базі штучного інтелекту (AI) у галузі. У рамках цієї співпраці компанія інвестує 5 мільйонів євро у фонд AI від Merantix Capital.
Першокласна продуктивність і сталість
Щоб покращити свою конкурентоспроможність у довгостроковій перспективі, Jungheinrich продовжить трансформаційні ініціативи з акцентом на підвищення продуктивності та ефективності. Це передбачає нову операційну модель з орієнтацією на бізнес-сегменти, створення глобальних центрів бізнес-послуг і оптимізовану інфраструктуру, а також ефективну та сталу виробничу мережу, що відповідає планам глобальної експансії. Програма DEEP (цифрові наскрізні процеси) буде розширена, а організаційні структури оптимізовані для підтримки продуктивності, економічності та клієнтоорієнтованості до 2030 року.
Компанія також продовжить реалізацію успішних ініціатив зі сталого розвитку, зміцнюючи лідерські позиції у цій сфері для створення доданої цінності для всіх зацікавлених сторін. У 2024 фінансовому році Jungheinrich отримала платиновий сертифікат EcoVadis з питань сталого розвитку вже четвертий рік поспіль, закріпивши своє місце серед 1% найстійкіших компаній у світі. Компанія прагне досягти вуглецевої нейтральності (викиди Scope 1 і 2) до 2030 року.