0 800 75 1 583 Гаряча лінія сервісного відділу Безкоштовний номер
Форма зворотного зв’язку
Розсилка новин
PM_WP_Magazino_SOTO
23.08.2023

Jungheinrich купує всі акції робототехнічної компанії Magazino у засновників і попередніх співакціонерів

Jungheinrich повністю купує Magazino для посилення сфери автономних мобільних роботів як майбутньої сфери інтралогістики. 

Піонер внутрішньоcкладської логістики Jungheinrich, повністю купує Magazino, мюнхенську компанію з робототехніки. На додаток до свого пакету акцій, який існує з 2020 року і був збільшений до 21,7 відсотка в 2022 році, Jungheinrich купує всі акції, що належать засновникам, а також попереднім співакціонерам, a.o. Cellcom, Fiege Logistik і Körber. Угода набула чинності одразу після підписання цього тижня. Сторони домовилися не розголошувати вартість закупівлі. Magazino продовжуватиме розвиватися як незалежна компанія в рамках Jungheinrich, а також, зокрема, використовуватиме глобальну мережу продажу та обслуговування Групи. Компанією залишаться керувати співзасновники Фредерік Брантнер і Лукас Зангер, а також доктор Моріц Тенорт. 

Для Jungheinrich повне поглинання Magazino є ще одним стратегічно важливим кроком до зміцнення свого досвіду автоматизації. Компанія Magazino, заснована в 2014 році, налічує близько 130 співробітників і має одну з найбільших команд розробки мобільної робототехніки в Європі. Компанія пропонує потужну технологічну платформу, яка дозволяє логістичним роботам також працювати в змішаному середовищі «людина-машина». Завдяки цьому роботи можуть розумно орієнтуватися на складі, а також вибірково забирати та транспортувати необхідні об’єкти. Система та роботи Magazino вже використовуються на складах різних промислових клієнтів, онлайн-магазинів і постачальників логістичних послуг. Програмне забезпечення для керування роботами в складних логістичних середовищах також уже інтегроване в EAEa від Jungheinrich, повністю автоматизований навантажувач з низьким підйомом, який був вперше представлений на цьогорічній виставці інтралогістики LogiMAT.

Для Jungheinrich злиття є ідеальним доповненням у рамках розширення його бізнесу з автоматизованими та автономними транспортними засобами. Надалі досвід програмного забезпечення та розробки Magazino буде ще тісніше інтегрований у розробку продуктів Jungheinrich. Magazino отримує доступ до міжнародної мережі продажів і обслуговування Jungheinrich і стає частиною широкого портфоліо продуктів і рішень внутрішньоскладської логістики. Бренд Magazino буде збережено, і компанія продовжить працювати із зовнішніми партнерами з інтеграції та клієнтами. 

«Ми тісно співпрацюємо з Magazino вже кілька років, ми на рівні один з одним і добре спілкуємося. Тепер ми робимо наступний логічний крок у нашій співпраці та повністю купуємо Magazino», – сказав д-р Ларс Бжоска, голова правління Jungheinrich. «Magazino – це успішна компанія з дуже хорошим менеджментом і кращими експертами на ринку. Вона володіє видатними компетенціями в програмному забезпеченні та розробила рішення, які можуть сформувати майбутнє інтралогістики в довгостроковій перспективі. У Групі ми будемо використовувати ці компетенції для спільного стимулювання подальшого розвитку інноваційних рішень автоматизації та робототехніки». 

Фредерік Брантнер, генеральний директор і співзасновник Magazino: «Потреба в автоматизації складів постійно зростає. Керуючи роботами в цьому складному середовищі, ми набули унікального досвіду, який хочемо розширювати. Ми хочемо подякувати нашим попереднім інвесторам за довіру та багаторічну успішну співпрацю. Вони підтримували нас стратегічно та фінансово на сьогоднішній день і зробили значний внесок у подальший розвиток нашого бізнесу. Разом ми заклали основу для наступної глави в історії успіху Magazino. З Jungheinrich ми продовжуватимемо розширювати наше лідерство в технологіях інтралогістики, а також виходити на міжнародний рівень».