0 800 75 1 583 Гаряча лінія сервісного відділу Безкоштовний номер
Форма зворотного зв’язку
Розсилка новин
Jungheinrich brings CO2-neutral customer service
04/19/2022

Перший CO2-нейтральний сервіс обслуговування клієнтів в інтралогістиці

Пілотний проект у Норвегії для післяпродажного обслуговування з нейтральним викидом CO2
Менше пройдених кілометрів завдяки динамічному плануванню маршруту
Сталий гідроенергетичний проект компенсує неминучі викиди


У рамках пілотного проекту в Норвегії компанія Jungheinrich почала робити свої післяпродажні послуги CO2-нейтральними. Мета полягає в тому, щоб у середньостроковій перспективі скоротити до 60 відсотків викидів, які утворюються в післяпродажному обслуговуванні, таким чином зробивши важливий внесок у захист клімату та збереження ресурсів у внутрішньоскладській логістиці. Решта викидів компенсується компенсаційними заходами.

На основі вуглецевого сліду норвезького післяпродажного обслуговування за 2020 рік Jungheinrich разом зі своїм партнером по проекту Fokus Zukunft розробив каталог заходів щодо зменшення CO2. Це включає динамічне планування маршруту на основі інтелектуального програмного забезпечення, яке оптимізує щоденні поїздки службових транспортних засобів, задіяних у Норвегії. Система реагує на всі події дня та постійно коригує планування, щоб гарантувати, що замовлення завжди надсилаються  співробітникам що знаходяться поблизу замовника. Лише в районі Великого Осло це дозволяє заощадити приблизно 2800 кілометрів пробігу на автомобіль на рік і, отже, значно скоротити викиди.

На спеціальному курсі навчання водінню всі спеціалісти з обслуговування клієнтів також були навчені керувати автомобілем особливо екологічно. Результатом є до 15 відсотків економії палива та енергії приводу на вантажівку. Водночас Jungheinrich поступово переводить свій сервісний парк у Норвегії на повністю електричні вантажівки післяпродажного обслуговування та постійно працює над оптимізацією ваги та навантаження своїх сервісних вантажівок.

Компанія компенсує неминучі викиди, беручи участь у проекті сталої гідроенергетики. З постійним розвитком і поступовим впровадженням заходів зі скорочення частки викидів, яких раніше не можна було уникнути, також має продовжувати зменшуватися. Після пілотного проекту в Норвегії служби післяпродажного обслуговування в Нідерландах і Великобританії будуть переведені на обслуговування клієнтів з нейтральним викидом CO2. Пілотний проект екологічного післяпродажного обслуговування підкреслює прихильність Jungheinrich боротьбі зі зміною клімату та є важливою віхою в меті Групи щодо досягнення кліматичної нейтральності.

По всьому світу понад 5700 спеціалістів післяпродажного обслуговування Jungheinrich працюють у 40 країнах для обслуговування  навантажувачів, автоматизованих систем і складського обладнання Jungheinrich. Щільна сервісна мережа забезпечує пряму підтримку на місці для клієнтів Jungheinrich і, таким чином, є основою для максимальної швидкості реагування в разі несправності продукту з метою мінімізації простоїв. Таким чином, післяпродажне обслуговування робить значний внесок у задоволеність клієнтів і якість Jungheinrich: на додаток до послуг, пов’язаних з продуктами та рішеннями Jungheinrich, компанія пропонує додаткові послуги, такі як запобігання нещасним випадкам і управління енергією. Компанія Jungheinrich має сучасний центр запасних частин у Кальтенкірхені для постійно зростаючого бізнесу післяпродажного обслуговування. Цей розподільний центр і багато інших місць у міжнародній мережі забезпечують оптимальне постачання запасних частин для післяпродажного обслуговування Jungheinrich по всьому світу.